dimarts, 7 de setembre del 2010

Pokhara-Jomson Aconseguit!

Despres de 6 dies, fita aconseguida!
Caminada de 9h al dia, dies per escaltes unicament, dies de pujada per entre el riu, sempre vistes impressionants, he notat les sanguijueles a la meva pell, mhe perdut, he hagut de tornar enrera 4h perque el riu sha endut el cami, he intentant travessar un riu(sense exit)...i mils de coses mes... ja fare una bona piada, que avui encara em queden 3h(aixo es un extra, fins a Kagbeni) i desde la finestra hi ha unes vistes impressionants!!!
El lodges, que vindrian a ser refugis, costen entre 1 i 3 euros per nit! I els menjars amb sopar i esmorzar uns 4euros, clar que si demanes una #Everest#(birra) et cobren 3euros!
Ha plogut cada dia..tinc tota la roba molla (malpensats!), i si ahir al voler travessar el riu vaig quedar xopa! Plou a les nits, una estona al mati, despres surt el sol i pots veure les impressionants vistes i a la tarda es torna a tapar.
He conegut forssa gent; avui he compartit cami amb dos nepalis que mhan explicat la seva vida!
Ah, i el paisatge va comenssar con si fos la selva, tot verd, ple darbres, vaig passar per escales, unes escales que em van fer malve els genoll, primer de pujada i despres de baixada, he passat per boscos, rius, camps de maria(sisi, camps plens), camps darros, camps enfangats, i despres de les grans muntanyes, ara el desert!
Si, si, al Nepal hi ha desert, la regio de Mustang!

un peto a tots, stik b!!!!
muak!
Martulinaa

Etapes:

1era NayaPul - Tikhedunga

2ona Tikhedunga - Ghorepani

3era Ghorephani - Tatopani

4arta Tatopani-Kalopani

5ena Kalopani-Marpha

6ena Marpha - Jomson

1 comentari:

Anònim ha dit...

És el trekking que van intentar la Bàrbara i jo.... i en posar-nos una mica xungos de salut... vam abandonar.