dijous, 9 de setembre del 2010

Pokhara again

Bones noiets!
Aquest mati a les 6.30 he agafat una avioneta q mha dut desde Jomsom a Pohkara.
Ahir va ser un dia de descans ja que els meus peus estaven fets caldo, i practicament no podia aminar, aixi que, mentre el meu grupet (una noia la Malaga i dos tibetans) pujaven a Muktinak, jo em vaig quedar prenent el sol i descansant a Kagbeni.
Aixo de descansar es un dir, perque va arribar un grupet de quatre, i un d'ells em pregunta d'on soc i quan li contesto va i em diu : ai va la ostia! i res, vaig compartir dinar amb una noia de USA, el noi israeli, una de Nova Zelanda i el susodicho. jajaja
Ells estaven fent el treeking al reves i era el primer dia que agafaven bon dia! Es veu que els hi va nevar i tot, (al pas de 5.500m aprox).
Es van fer les tres i sens va afegir un noi de Venezuela, o sigui que la espera no va ser gens avorrida!
Despres, vam agafar un jeep i en uns 45min van fer el trajecte que el dia d'abans ens havia costat 3.30h, ja erem a Jomsom!
I na...ja he anat a fer les primeres compres, unes sandalies, perque descansim els peus i uns pantalons i una samarreta comode perque tinc tota la roba a la laundry! jeje

Apali que tinc gana, a veure si trobo un japo..i a la tarda visita al monestir budista i passejada amb barqueta pel llac...segurament.
Ah, avui fent bon dia, al llac nomes hi he vist reflexat el Machhapuccre de 6993m, els altres amb boira pel mig no s'han vist.

:)