divendres, 27 d’agost del 2010

Ara que tothom torna a la rutina...la marta se'n va!

Doncs sí noiets, avui agafo vacances i dilluns ja voltaré per... Kathmandú!

Tinc temps per un sopar d'aniversari i unes birretes abans de marxar jeje... fan control d'alcholèmia abans de pujar a l'avió? jajaja Imagineu-vos la Martulinaa arribant a l'aeroport a les 5h del matí de diumenge amb la motxil.la...no que sóc capaç de liar-la ;P



Res de pors, encara, només uns lleugers nervis a la panxa que espero que passin quan dilluns matí aterri a destí.

En tinc mooooltes ganes, encara que penso que hauria d'haver estat més ràpid, o sigui comprar bitllets i en un o dos dies marxar...perquè l'espera no es porta massa bé.

Quasi tot apunt, bitllets, visat, botiquín, roba, mails amb còpia de documents importants...(què voleu? és que vaig sola!)

Tinc ganes d'estar dalt l'avió i notar la sensació aquella de "Què cony estic fent aquí?" i llavors posar-me una mica trista i pensar en tots vosaltres, que ara tornareu de vacances, i us veureu... i de seguida pensar que ara és el meu moment i assumir (perquè això ja costarà més) que tinc quatre setmanes per envant per fer el que vulgui, per descobrir, per observar, per aprendre, per no fer res, per voler-ho fer tot (sembla l'anunci de coca-cola)... perquè hi ha moment a la vida que un necessita fer allò que sent! I ara direu, i cal que vagis tant lluny? pos sí!

No és per escapar de res, cosa que fa sis anys sí que ho era, ara és per plaer, ho he triat jo, és el meu repte.

I me piro! Molts petons a tots!
SMUACKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!

Marta